luni, 23 mai 2011

Doi ieşeni au ajuns în stare critică la spital după ce au fost înţepaţi de viespi!

Două persoane din judeţul Iaşi au ajuns la spital cu alergii severe. Cei doi soţi au fost înţepaţi de viespi. Medicii au mărturisit că starea lor este extrem de gravă.

Soţii din comuna Vlădeni au vrut să îşi protejeze animalele care fuseseră atacate de un roi de viespi. "Ne-am pus nişte haine pe cap şi am încercat să alungăm viespile. Pe moment nu ne-am dat seama că ne înţeapă, însă imediat ce am intrat în casă ne-am simţit rău şi am venit la spital", a afirmat una dintre victime.

Medicul care s-a ocupat de caz, Tudor Ciuhodaru, a mărturisit că cei doi s-au prezentat la Spitalul "Sfântul Spiridon" din Iaşi fiind într-o stare critică. "Arătau de parcă ar fi fost bătuţi crunt. Erau cu feţele şi mâinile umflate şi prezentau tulburări respiratorii. Alergiile în urma înţepăturilor de viespi pot lua forme foarte grave. Dacă nu se prezentau rapid la spital, starea lor ar fi devenit critică. Astfel de cazuri pot fi letale.", a spus medicul ieşean. Acum, cei doi se află în afara oricărui pericol.

Niciun comentariu: